počítadlo.abz.cz

pondělí 22. února 2010

- TEA MONDAY

Áhoj ^^

dnešní den byl, navzdory tomu, že je pondělí, super ^^ po škole jsme se sešli v cukrárně, kde jsme utratili asi pět stovek (... a nějaká nová prodavačka po nás chtěla o stovku míň! čtyři koly nám nezapočítala :D) a potom šli do čajovny.

vanilkovej čaj.

ňam.

tady je pár fotek (hlavně pro Foly ;D)





*nekvalitní fotka; na tom záchodě ;D byla tma a s bleskem to bylo divný. jen na ukázku - nově ostříhaný vlasy ^^*



vybíráme čaj (vodárku :D)




kejtino triko ...maybe? :D


:D





ÉHM ;D

konec.

psal jsem o 'vodárce'. všichni ví, myslím, co to znamená ^^ a většina to, myslím zkoušela. já dneska taky, a nijak mi to nechutná, nic extra, jak všichni říkají.

co vy, zkoušeli jste? :D chutná vám?

fif

8 komentářů:

  1. uu^^
    čajovna♥ Tam bych bylka furt. Kdyb tu nějaká byla -.-"
    Jak já bych byla ráda, kdybysme ji tu měli. Učila bych se tam, odpočívala tam, já bych tam byla furt! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé čajovny miluju. Taky máme nějakou podobnou u nás ve městě a je tam vždycky tak skvělá atmosféra. To mě zas vodárna naprosto chutná. :) Lepší než nějaký cigarety. Právě kvůli ní tam tak ráda chodím. To se pak vždycky uvelebíme nahoru mezi polštářky, vezmeme ty užasný čaje( nejlepší je čekoládovej čaj) a spokojeně taháme z vodárny :D
    Jinak na té fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. uhaaa,dakujem,za fotky:)nesmierne si to cenim:)

    neskusala som,nebola zatial prilezitost

    a vanilkovy caj je uzasny..ja som v poslednej dobe dost velky "cajomaniak" a pijem vsetky mozne caje,okrem ovocnych(tie mi uz vobec ale vobec nechutia)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný fotky:) tvůj účes je super, sluší ti! a vodnici taky nemusím...ve tvym věku jsem na ni chodívala s lidma ze třídy..vždycky po škole do čajovny, to bylo ještě na základce:) a docela mi to i chutnalo, ale teď už ne. nesnášim kouření, hulení, už i vodnici....ani příchutě si nepamatuju:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemá cenu rozebírat zda ti ten nový účes sluší.. Je jasný, že jo♥ ♥ ♥ Vodnice..:/ Párkrát jsem to zkusila, ale nic na tom nevidím..Asi jsem divná, pač polovina lidí z města je na tom skoro "závislá" a já..:D:D nic z toho nemám..:D

    OdpovědětVymazat
  6. v čajovňach sa cítim taká uvoľnená, mám ich veľmi rada..... čo sa týka vodnej fajky, tak mne velmi chutí a rada skúšam stále nové prichute... A pri tom ja neznasam fajcenie, nikdy som nefajcila a do teraz ma to dost dusi... ale vodnu fajku nidky neodmietnem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já vodárnu miluju ♥.. nejsem sice taková co by to rozpalovala každý den, (sama ani svoji nemám) ale párkrát do roka si dám :)

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.