počítadlo.abz.cz

neděle 21. února 2010

- PHOTO WEEKEND

ahoj, ahoj ^^

přidávám první článek se štítkem 'photoreport'. dnes po obědě jsem se nudil, tak mě napadlo KONEČNĚ!! vyvenčit novej foťák ven ^^ a vznikly z toho fotky níž. 

jsem spokojenej ^^ nejvíc se mi líbí ta třetí, vzal jsem s sebou ven i starý digitál, vyfotil to samé, a rozdíl jde opravdu HOODNĚ vidět ^^

jak vám se líbí, jak si užíváte víkendu? už jste měli práznidny? (my až od prvního ><)
























fífou

9 komentářů:

  1. Krásné fotky. To já se bohužel ještě musí většinou spokojit jen s dig. foťáčkem nebo dokonce mobilem. Zrcadlovku bohužel nemám, ale snad ji dustanu k narozenám :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný fotky, nádherá příroda.
    foťák ti závidím;)
    a s prázdninama se aspoň máš na co těšit, já jsem na vejšce, takže mě bohužel nic takovýho nečeká. dneškem mi končí zkouškový a zítra začíná škola:/

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne fotky, ja mam doma plno takych starsich hlavne z leta, ale teda kvalitou sa nedaju velmi porovnavat s tvojimi :D. tym myslim, ze su horsie. Ako to robis, ze ich mas take svetlejsie? to je uz dopredu nastavene alebo upravujes? :)

    OdpovědětVymazat
  4. 2Becca: není to nastavené, upravuju to v PS (tyto zrovna v PF), přidávám gama korekci, kontrast a jas ^^

    a jinak dík ^^

    OdpovědětVymazat
  5. ...mmh, taky mě poslední dobou záhadně pateticky chytá focení :)

    OdpovědětVymazat
  6. mam rada photoreporty,ale skor tie kde su ludia,cize mna si krajinkou neziskas...

    ja akurat zacinam prazdninovat a bohovy si to uzivam:)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky vypadají úplně jako plné nějaké nostalgie... (:

    P.S.: Já čekám na prázdniny od příštího týdne, tedy od 1. března... užž abyyy tooo byyllooo/:

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky :) Vyvolávají na mě dojem jara :)
    Ale jsou upravované že?

    OdpovědětVymazat
  9. hmm to jsou fakt moc hezký fotky...:)

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.