počítadlo.abz.cz

sobota 27. února 2010

- FRIDA GUSTAVSSON

Každý má své módní ikony, oblíbence ...Vlastně nejen módní, ale vůbec, každý má nějakou životní ikonu, vzor, nebo třeba jen nějakého zpěváka, modelku ...co se mu / jí líbí. Já jich mám hodně, kdybych je měl vyjmenovat, bylo by to nadlouho, a bylo by to nezážovné, proto tedy budu mluvit jen o jedné. Né ikoně, ale o člověku, co mě na první pohled zaujal.


Je to Frida Gustavsson. Modelka.


Narodila se před sedmnácti lety; přesněji šestého června '93. Je ze Švédska, narodila se (a žije?) ve Stockholmu.


Já jsem ji objevil před týdnem, náhodou jsem narazil na její fotky, ale moc jsem jí nevěnoval pozornost, až později. Hlavně po včerejšku, psali o ní totiž v Jackie.


Na mole předváděla kousky od již nežijícího Alexandra McQueena, ale taky třeba Chanelu, Diora, C.K. nebo Vivienne Westwood.


Koho by zajímala víc, na style.com se o ní dozvíte víc, fotky najdete na té samé stránce, nebo třeba ve vyhledávači Google a přesné informace o ní najdete tady.




Fall 2010 Ready-to-Wear

Alberta Ferretti - Runway



Fall 2010 Ready-to-Wear

Dsquared² - Runway



Fall 2010 Ready-to-Wear

Burberry Prorsum



Fall 2010 Ready-to-Wear

Pringle of Scotland - Runway



Fall 2010 Ready-to-Wear

Carolina Herrera - Details



Spring 2010 Couture

Christian Dior (má oblíbená fotka)


To myslím stačí, pro info, na ukázku ...

Znáte ji? Líbí se vám? Jak na vás působí, normální modelka? ^^

5 komentářů:

  1. Neznám jí , ale líbí se mi :))

    OdpovědětVymazat
  2. A kdo je tvůj vzor v oblékání? Předpokládám, že nenosíš vysoké heels (i když je několik takových chlapů-nadšenců, hlavně tedy v Paříži) nebo sukni(:

    OdpovědětVymazat
  3. znám ji spíš podle vzhledu..je moc hezká a zajímavá:) líbí se mi hlavně na tý první fotce

    OdpovědětVymazat
  4. krásna žena! Má veľmi peknú tvár, je fakt fotogenická, jedna z milióna:)


    Le Plee@ leplee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.