počítadlo.abz.cz

pátek 19. února 2010

- fotographixxxal


ahoj ahoj ^^

poslední dobou mám sakra štěstí. nejdřív dostanu vysněnej foťák a teď výhra v okresní soutěži v anglické konverzaci!! ^^




jahahaáá ;D mám ze sebe radost ^^

a co jinak? nic. jsem na polyvore, čekám na email z lookbooku, poslouchám where is the love? a to je všechno. před sebou víkend, který opět proležím u filmů ^^ a za týden prázdninýý :P 



tak se mějte, úžívejte si víkendu a někteří prázdnin |?| ^^ 
fif


5 komentářů:

  1. To štěstí ti přeju. A přiznám se, že ten foťák ti trochu závidím... :))

    Na fotkách ti to šíleně sluší. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluju k vítězství :)
    na víkend mám podobný plány, ale jen proto, že jsem nemocná:(
    a fotky jsou prostě kouzelný:D:D:)

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezký fotky!.)
    a gratuluju k tý angličtině.
    a ten foťák, jen tak mimochodem, ti nehorázně závidím;)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že sis taky vyhrál s brýlemi. Cheche :))
    Gratulace k angličtině :)

    OdpovědětVymazat
  5. uha...tak gratulujem k tej anglictine:)sikulka..

    tie bryliky mas fest dobre!

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.