počítadlo.abz.cz

úterý 2. března 2010

- BYE

...
nebudu to nějakým způsobem protahovat. 
prostě potřebuju pauzu. né, že bych na tento blog neměl čas, to ne, já ho mám, ale jaksi ...není o čem psát, nemám náladu ..
zaměření tohohle blogu mělo být od začátku jasné. později se to ale zvrtlo v jakýsi 'osobní deník', protože ..jaksi jsem nevěděl, co psát. 

vím, že tímhle ztratím i ty neexistující čtenáře, a těch 20 sledovatelů .. :X 

ale nevadí ^^ možná za nějaký čas tady začnu znovu, možná ne, možná hned zítra, možná vůbec. každopádně dám nějakým způsobem (prostřednictvím článku) vědět o novém blogu, nebo o tom, kdy se hodlám vrátit ^^

kdo by mě chtěl dál nějak kontaktovat, nebo tak, můj facebook je f.pleskac@gmail.com, stejně tak email a pokud máte plurk, najdete mě tady www.plurk.com/monkeix. 

tak ahoj ^^ 

fif :X

5 komentářů:

  1. to sa stalo aj mne asi tak pred 4 mesiacmi..proste nebolo o com

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo..;) Hlavně, že tě mám na plurku a FB.. Snaž se, aby zase jednou bylo o čem psát..:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. tak snad se nám vrátíš:) hodně štěstí do života a měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  4. je to škoda...a já jsem si tě tak oblíbila:)).... ale každý musí aspoň prožít nějáký skrat, ale vše se snad zase urovná a zvládne:)...hodně štěstí přeji do života.))
    PookeBoop

    OdpovědětVymazat
  5. dúfam, že sa vrátiš! :)

    Le Plee @ leplee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.