počítadlo.abz.cz

sobota 6. února 2010

- fif's weekend.


můj tipický víkend. ležím v posteli do dvanácti, obědvám ve dvě (splněno)




a teď jdu na druhou část plánu - horké cappuccino a televize (: 
ahoj ^^

11 komentářů:

  1. obcas mam taketo onicom vikendy aj ja...ja som sa este k tomu musela ucit..no nic moc.
    Aspon to capuccino zavidim..!

    OdpovědětVymazat
  2. takže ti teda píšu komentář.. Stále ho píšu..Ráda píšu komentáře,fakt mě to baví komentovat co vlastně děláš a tak ^^ už jsem toho napsala dost. Doufám že jsem zkomentovala všechno. Ahoj,nikolettie :*

    OdpovědětVymazat
  3. Chcípám z komentu Nikolettie :D:D:D:D jinak sluší ti to strašně moc ♥ a taky mívám takové víkendy o ničem ..

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný seš ♥♥♥ závidím ti takové víkendy. Já musím uklízet a uklízet a .. uklízet >.<

    OdpovědětVymazat
  5. Jak tak koukám tak další kluk-fashion blogger :) To je super :) Četla jsem starší články a ty máš jen jednu dvojku? Páni! Na jakou školu chodíš?!

    OdpovědětVymazat
  6. Tynulenka : Chodím na osmiletý gymnázium ,))

    OdpovědětVymazat
  7. A já tu psala ten komentář! Tsss.
    Ty fotky jsou DOKONALÉ ♥ Už se budu těšit na další foto článek :)) btw: Máš to tady krásné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hejj :D Ty si žiješ :-))
    Já dneska musela vstávat v 8:30, protože jsme chtěly jít duševně podpořit kamarádku na závody :D Ale pak jsem si dala toast s nutelou, lehla do postýlky s knížkouj a zjistila jsem, že dávat si budíka bylo zbytečné, protože pak jsem stějně nikam nevyrazila:D
    Ale zítra bude relax ^^

    OdpovědětVymazat
  9. A já sem ten komentář musím napsat! :D :D
    Víkendy mám podobné. Jen s rozdílem, že vstávám asi v 7. :D :D
    A strašně moc *moc, moc, moc* ti to na těch fotkách sluší. ^^
    Dokonalý blog s dokonalým majitelem.
    Krása F. *tleskám* :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Sluší, moc. A ten víkend, joo, to bych brala, spát do oběda :D. To je něco, co já neumím :) ..

    OdpovědětVymazat
  11. Aktivní víkend teda:D. U mě je to podobné jako u Šušínka-samé uklízení:/.
    A super košile!

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.