počítadlo.abz.cz

neděle 7. února 2010

- lookbook news

nejnovější modely na lookbook.nu, co mě zaujaly ^^
















ty džíny! ^^

:)
(omlouvam se za další takový *narychlo psaný* článek, zítra napíšu něco pořádnýho, nemám vůbec čas :(( )

9 komentářů:

  1. Krásný fotky ^^
    Máš to tu celé takové stylové, pěkné, upravené :))
    Líbí se mi to :))

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju lookbook. A ty džíny jsou nejvíc pěkný ^^

    OdpovědětVymazat
  3. No,ono to je lookbook.nu.Aby jsi někoho nespletl.

    OdpovědětVymazat
  4. Marthino ; taková chyba, sakra :D psal jsem to v rychlosti, a denně píšu spoustu odkazů .com :D spletl jsem se, opraveno :D:(

    OdpovědětVymazat
  5. AaAaa! Ten 10...Mmmm..:) Jo, ten model je skvělý..

    OdpovědětVymazat
  6. vsechny maji neco do sebe!!
    más to tu uzasne!!

    OdpovědětVymazat
  7. jaaaj ked ja vidim takychto stylovych chalanov tak mi stoja vsetky chply dupkom!!!boze,hend by som sa na nich vrhla!
    a z dievcat sa mi paci ten treti obrazok

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.