počítadlo.abz.cz

neděle 14. února 2010

- boo

ahoj ^^


původně jsem chtěl dnes navázat na některé zahraniční (možná to má i někdo z českých bloggerů) a napsat článek obsahující fotky, o mém pokoji, ale jsem na to příliš líný, takže to udělám zítra ^^


jak je tedy zřejmé - tento článek vás v ničem neobohatí, kecy bez pointy, ale co.


včera jsme byli u strejdy, na kolaudaci nového domku a na jeho oslavě narozenin (o které jsem vůbec nevěděl, a když jsme tam došli, ptal jsem se pro koho jsou ty dárky - kdo má nerozeniny! XD). nicméně, jeho domek je nehorázně nepraktický a stylový <33 tmavě a světle zelená kuchyně s bílou kuchyňskou linkou - úžasná ^^ a líbí se mi jejich koupelna (kombinace kamene, šedé, černé a rudé) a ložnic, černomodrobílá ^^ já to někdy ukážu, mám to nafocené, of course.


taky mě hodně překvapilo, když jsem šel po náměstí a potkal jsem jakousi paní | slečnu, co měla na sobě kabát claudia corelli a d&g leopardí válenky ^^ nikdy bych nečekal, že někdo z našeho města bude mít tohle na sobě!! ^^ ehh.



(jedna trapácká | tři trapácké fotka | y. jen jsem měl na sobě ve společnosti poprvé ty věci)

a tady vidíte i můj nový | starý objev - ve skříni jsem našel starý džíny, z H&M, sice mi jsou už celkem krátký, ale co ^^ taky jsem na nich vyzkoušel experiment - znáte (určitě) natrhaný rifle? tak přesně na to jsem našel návod, přesně takhle ty džíny vypadaly před 'zákrokem' a povedlo se ^^ někdy je vyfotím.

jó, a fotí, zná, někdo z vás na WEEK OF LIFE? já zatím ne, vždycky na to zapomenu, ale od zítřka chci začít ^^

a jedna zpráva na závěr, debilní digitální obyčejný foťák, co vidíte na snímcích výš, se rozbil (ne mou vinou, ale BOHUDÍK!!) takže mi strýc fotograf daruje ...




... áno, věhlasný CANON EOS 500d!! ^^ a to proto že si koupil nějaký nový nikon, a tento chtěl prodat, ale když zjistil tu (ne)sťastnou zprávu .. příští týden je můj (náš -.-'')

tak tedy ahoj, dobrou, užijte si poslední hodiny víkendu a ti, co mají zítra a dalších šest dní prázdniny ... NEPŘEJU VÁM TO!!! XD ^^

fifi


(update for cookie <33: gargamel má rád šmoulinky ^^)

10 komentářů:

  1. ten foťák :))) gratuluji k rozbití starého :D

    OdpovědětVymazat
  2. Fifinovníku :D i ty jeden línej:D my se snad nedočkáme:D máš úžasný fotky..:)
    weekoflife..:D dělám ale mám uplně divný fotky..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Chňa. A Šmoulinka zase Gargamela <3

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní (ano, COOKIE!!) : a gargamel nerad jen šmoulinky, ale i sušenky! nejlepší je dva v jenom XD ^^

    OdpovědětVymazat
  5. sluší ti to, jsem zvědavá na ty vylepšený džíny..:D
    a k foťáku gratuluju a tiše závidím. aspoň ti to můžu oplatit tak, že jsem přesně jedna z těch, kdo má tenhle týden volno, heč heč..:D néé sranda, navíc nemám prázdniny.

    můžu se zeptat, kolik ti je? vypadáš dost mladě (tim tě nechci nijak urazit), právě naopak jsi takovej ťutínek:D:D;) <3

    OdpovědětVymazat
  6. uhaaaa....ten fotacik vyzera teda dobre:))

    inac ja som vcera bola v tescu u nas v meste (dost male mesto) a vidim ti slecnu s LV satkou,LV kabelkou a bundou GAUDI...asi som na nu dost cumela lebo si ma vsimla a usmievala sa po mne:D

    OdpovědětVymazat
  7. ty fotky jsou dobrý!♥ a ten foták ti závidim a doufam, ze ted aspon bdues casteji pridavat fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra tak to ti závidím:D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné oblečení a krásný kluk.♥ Narazila sem na tvůj blog poprvé a sem překvapená. Obdivuju kluky co maj blogy :) Tak jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.