počítadlo.abz.cz

pátek 12. února 2010

- old camera

 

ááno. začíná další víkend ^^ další  dva dny, během nichž se budu poflakovat víc než obvykle, yahoo ^^

taky - jak vidíte na fotce - jsem nalezl ve skříni rodičů (každotýdenní rituál) a vyhrabal ..


 
foťák. ještě moje babička ho měla, takže třicet - čtyřicet bude let mít. nevím, jestli je to nějaký skvost - ve starých foťácích na kinofilmy se nevyznám '-.-, ale líbí se mi ^^ a zkoušel jsem s ním fotit - koupil jsem v trafice kinofilm a v pondělí jdu nechat vyvolat snímky.

docela se těším.

co vy? máte v rodině nějaký starý foťák - nebo vůbec 'elektroniku'?
a pamatujete doby, kdy jste ho používali normálně k focení (já ano, ještě pře třemi roky jsme jeden měli, takový novější .. ale na kinofilm)? zajímá mě to! ;D
fífou


update 22.51 : 


nápoj tohohle víkendu <3 horká čokoláda z anglie - která mi mimochodem dochází ><

8 komentářů:

  1. Takový starý foťák taky někde máme, akorát by už nešel zprovoznit :D
    Pěkný fotky <3

    OdpovědětVymazat
  2. joj Cadbury cokolady...ani nevraaaav!boze,na tom som ficala ked som bola v Anglicku

    ten fotak je naozaj pekny skvost!som zvedava ci fotky vyjdu

    OdpovědětVymazat
  3. ach, ten foťák je úžasný <33 aj tie tvoje fotky, fešáák :**

    OdpovědětVymazat
  4. Foly. : já jsem taky zvědavý ;D snad ano.

    a mimochodem, ochutnala jsi i cadbury bonbóny? kam se hrabe milka ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Ten foťák je krásej, takovej retro(:D) :),snad bude i krásně fotit:).
    Mňam, hned bych si jeden šálek horké čokolády dala..

    OdpovědětVymazat
  6. Taky chci nějaký retro foťák :)

    Koukám, že do fashion komunity přibyl další kluk! Supeeer ;D

    OdpovědětVymazat
  7. Moje máma je vystudovaná fotografka, ale kupodivu doma žádné tyhle starší věci nemáme, už léta pracuje v jiném oboru :)

    Horká čokoláda je yummiiii!! Dochází? Leda zaletět do Anglie. Já se teda s jejich stravováním vyrovnávala hodně těžce...

    OdpovědětVymazat
  8. máš hezkej blog (navíc jsi kluk, YES!:D) a díky za komentář;)
    jinak takový foťáky doma taky skladujeme....máme jich minimálně 10:D zrovna nedávno jsem trochu hrabala v jedný skříni a objevila je....ten nejstarší je vážně starožitnej, snad mýho prapradědy:D

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.