počítadlo.abz.cz

pondělí 15. února 2010

- MY R00M

Název mluví za vše.

Dnes, jak jsem slíbil ve včerejším postu, se hodlám věnovat svému skromnému pokoji ^^

začneme tedy ,,


áno. má nástěnka. obyčejná, korková. měla splňovat to, že si na ni budu dávat důležité věci a psát úkoly ... pff. první část splňuje (důežité věci tam jsou všechny ^^) a úkoly tam dávat rozhodně nebudu. 

jak vidíte - je na ní rozvrh hodin a aktivit vůbec ^^ pak pár fotek vystřiženýcg z bershka collection winter 'O9 - '1O, potom pár obrázků z filteru, mini plakát madonny 'zamlada', na rozvrhu slunečnice, kterou jsem si koupil proto abych na něco přispěl - už nevím na co :D, z nudy vytvořený 'nápis' yeah!, spongebob postavičky <33 a korále. ty měly být jako na vánoce :D ale asi je tam nechám



napravo od nástěnky jsou na míru dělané regály (už z bytu, hodlám si koupit něco lepšího ^^)
odspoda:
  • skříňka na školní věci
  • prázdná polička s hrnkama s čajem, medvídkem, CDčkama a rozbitým pravítkem :DD, krabice (o kterých budu mluvit ještě) na šály, šátky, rukavice, brýle a čepice (moje úchylka na ZIMNÍ věci ^^)
  • polička se zrcádkem, korálky no. 2, deodoranty, antiperspiranty, vosky apodobně :D, hřebenem, krabičkou s náramkama a kravinkama ^^, >retro< foťákem (předminulý post), PARFÉMEM, ořezávátkem elektrickým :D etc.
  • ano! má úchylka z dětství, sbírka modelů aut, který mě teď vůbec nezajímají ^^ ale nechce se mi to vyhazovat - přeci jen je v tom peněz a prostě jsem to sbíral <3
  • dále polička se zbytkem aut a pár keramickýma věcma ^^
  • a polička na bordel. hihí.





dále; 



psací stůl s vysvědčením, obalem od foťáku, reprákama <3333, kalkulačkou :D, cadbury čokoládou <3, tužkama a obalem od digitálu



postel <3 :D a zelená komoda s CDčkama, converse taška do školy


na posteli mobil, na skříňce santa z vánoc :D, polička s knížkama a oxfodrským slovníkem <3 ...



strop :D, koule (c) me :DDDDDDDDD a balónek ze ségřiné oslavy ^^


gauč, pohovka .. <3 



vstup do šatny ^^




věci co nenosím moc často /až na to spodní prádlo!! :D/



a naopak na ramínkách | věšácích, věci co nosím často





rifleee <3 :DD



španělka; nepříliščasto používaná



část mé obuvi a tašek (ten oranžový batoh je ségry)

nó. to je všechno ^^ já vím, všichni tady mají 100% vystajlovaný pokoj, já tam mám věci co se k sobě navzájem nehodí, a .. vůbec nic moc. (malovat budu začátkem března, zelenou, potom tedy vyfotím) ale já jsem spokojený. je velký, stačí mi, pohodlné věci .. a cítím se tam doma. no. konec poetiky :D

budu rád když bude někdo v tomhle pokračovat

FIF







15 komentářů:

  1. Jééé ty máš hader :D A pěkná nástěnka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. ááá! ty máš vlastní šatnu!!! to je úžasné (Proke...)

    OdpovědětVymazat
  3. hezkej pokojíček. milý zpestření, že je pro změnu klučičí:)
    zároveň se mi líbí, že není typicky klukovskej...máš tam hodně barviček a doplňků. super:)
    jinak bych neřekla, že vypadáš nějak hrozně mladě. tipla bych ti tak těch 13, 14 podle fotek:) ale předevšim jsi takovej hrozně.... roztomilej (nikdy mě nenapadlo, že tohle řeknu nějakýmu klukovi...ještě k tomu neznámýmu:D). no ale je to tak, jsi roztomilej:)

    OdpovědětVymazat
  4. mas fajny pokoj!
    zeleny pokoj mam a jsem uplne spokojena, i kdyz zmenu uz by to chtelo, to je jasny...kazdopadne doporucuju! ))
    stejnak enjlepsi jsou ty conversky.

    OdpovědětVymazat
  5. jé tys měl být holčička:)

    OdpovědětVymazat
  6. Zdar, chlape,
    takže ty boty converse ti asi neodpustím, i když... máš tam Maddy na nástěnce a taky závislák na oblečení + nějaký slovník na aj... tak teda OK... a hlavně, můžeš mi poslat fotku té tašky úplně napravo?? (martis@usa.com)
    P.S.: pokud je pánská a pokud mi řekneš odkud ji máš, myslím, že můžeme být kámoši! (: Díke..

    OdpovědětVymazat
  7. koukám, že máš asi rád Hadouken! :)
    to ti chválím ;D

    OdpovědětVymazat
  8. Indie kid : Ano, ano, prosím ;D Miluju je <3

    OdpovědětVymazat
  9. Juuu...samostatna satna??? Zavidim :( To bych si asi jako kazdy taky prala, ale zatim je to v nedohlednu

    OdpovědětVymazat
  10. Děláš si srandu?? JÁ CHCI ŠATNU!! :D

    OdpovědětVymazat
  11. vies co zavidim??ten tvoj satnik..ja to musim mat napchate v skrini..

    inac aj ja mam na stole este take tie detske veci,typu kacer donald na pera:D

    OdpovědětVymazat
  12. koule (c) me xDDDD nemohla sem :D Jinak ta šatna WOW! heh autíčka x) jinak těch šáál <33 a ta pruhovaná šedá mikina je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Závidím ti šatnu! A jak!

    Můj pokoj je "šatník s postelí" takže takováhle místnůstka navíc by se mi sakra hodila :))

    OdpovědětVymazat
  14. máš moc hezkou tu komodu modrou:P vedle postele.
    taky se mi páči ta tvoje šatna,toolik hader. A pěkné conversky.)

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.