počítadlo.abz.cz

čtvrtek 4. února 2010

- always where i need to be.

ahoj ^^

,, .. mám se fajn. včera jsem byl s rodinou v brně v lanovém centru (:D)
vážně si myslíte že bych tam jen tak jel? (:D :D)

ne.

jel jsem tam jen proto, že jsme se měli potom zastavit ve vaňkovce ''na jídlo''. zrovna jsem měl při sobě asi šest stovek z vysvědčení a málo času, proto jsem zašel jen do pár (haha) obchodů a koupil jsem si ...


ano, jedna z ''mých prvních'' věcí z new yorkeru (překvapivě tam mají i takhle skvělý košile!! ^^) - a navíc slevněná z 649 na 269 ^^

(ano - taky jedna v mých prvních ''retuší - přebarvování ..'' očí. přehnané, ano! :||


a tohle tričko (ano - je i v originále černobílý), který jsem tam nemoh' nechat ^^ za stejnou cenu jako košile ^^

- btw co vysvědčení? u mě jedna JEDINÁ!!! dvojka. zasraná zpy*ená matika. :| ale i tak jsem spokojen ;D.

a jinak, dnešek byl skvělej, napsali jsme s kejt velmi zajímavou povídku ;D někdy ji sem dám.

-k nadpisu. tuhle písničku v poslední době ... poslouchám pořád! ^^ ♥




čus ^^

4 komentáře:

  1. ta černobílá fotka je super, moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  2. ooo,koukám,že další muž přispěl do světa oděvnictví :)
    já moc newyorker nemusím. spousta lidí z naší školy tam nakupují,no a pak potkám i tři lidi ve stejném oblečení :) zkus spíše Zaru v centru Brna,H&M v Olympii nebo i Lindex :)

    OdpovědětVymazat
  3. inac v new yorkeri sa obcas daju najst celkom fajn veci (hlavne v zlavach,lebo u nas su ludia trosku konzervativnejsii,cize take veci co sa pacia mne,nejdu velmi na odbyt,cize potom si ich kupim pekne v zlave:P)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky :p New Yorker nemám ráda,ale tahle košile je povedená. Sluší ti ;D Tričko taky. A The Kooks...Moje závislost :D

    OdpovědětVymazat

thank you for your C0M3NT2.